Elektronikus ügyintézés
Beküldte onkormanyzat - május 9, 2018 - 09:27
Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény előírásainak megfelelve Magyarszék Községi Önkormányzat biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét.
A magánszemélyek, egyéni vállalkozók és cégek számára biztosított elektronikusan kitölthető és beküldhető űrlapok a következő címen érhetőek el:
Az ügyintézési felület használatáról szóló kézikönyv megtekinthető itt.
Az űrlapok az alábbi önkormányzati ágazatokhoz tartozó ügyek esetében biztosítják az elektronikus ügyintézés lehetőségét:
- Adóügy
- Általános vagy egyéb igazgatási ügyek
- Anyakönyvi ügyek
- Hagyaték
- Ipar-kereskedelem
- Szociális
- Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek
A fenti ügytípusok és űrlapok által le nem fedett ügyekben is benyújtható elektronikus megkeresés a hivatalokhoz a következő címen:
Önkormányzat:
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni