Elektronikus ügyintézés

 

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény előírásainak megfelelve Magyarszék Községi Önkormányzat biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét.

A magánszemélyek, egyéni vállalkozók és cégek számára biztosított elektronikusan kitölthető és beküldhető űrlapok a következő címen érhetőek el:

https://ohp.asp.lgov.hu

Az ügyintézési felület használatáról szóló kézikönyv megtekinthető itt.

Az űrlapok az alábbi önkormányzati ágazatokhoz tartozó ügyek esetében biztosítják az elektronikus ügyintézés lehetőségét:

  • Adóügy
  • Általános vagy egyéb igazgatási ügyek
  • Anyakönyvi ügyek
  • Hagyaték
  • Ipar-kereskedelem
  • Szociális
  • Településüzemeltetési, vagyonkezelési ügyek

A fenti ügytípusok és űrlapok által le nem fedett ügyekben is benyújtható elektronikus megkeresés a hivatalokhoz a következő címen:

https://epapir.gov.hu

Önkormányzat: